7 март 2019 / 2 мин. време за четене

Екипът на DSS успешно завършва обучение по ServiceNow

null

Щастливи сме да съобщим, че екипът на DSS успешно завърши обучение по ServiceNow. Участниците получиха сертификат за сертифициран системен администратор (“Certified System Administrator”) и вече са напълно подготвени да създават ServiceNow приложения, които решават реални бизнес проблеми.

Какво е ServiceNow?

ServiceNow е софтуерна платформа, която осигурява управление на корпоративни услуги и управление на ИТ операции. Това е облачно базирана платформа, която помага на организациите да управляват работните си процеси и да подобряват оперативната си ефективност чрез оптимизиране и автоматизиране на рутинни работни задачи. ServiceNow е една от водещите платформи на пазара за управление на процеси в големи, световни корпорации.

Защо ServiceNow обучението е важно?

Сертифицирането в ServiceNow дава възможност на професионалистите да разгърнат пълния си потенциал. Те бързо могат да увеличат възможностите на платформата, за да постигат по-добре целите на клиентите. Това превръща DSS в желан партньор на пазара. Сертифицираните ни служители вече могат да осигуряват по-плавни внедрявания и да прекарват по-малко време в отстраняване на проблеми. Така те помагат на организациите да управляват ефективно своите операции.

ServiceNow набира скорост и се развива много бързо поради широкото си разпространие, което прави търсенето на сертифицирани специалисти още по-голямо.

Важно предимство, което получават нашите служители, е пълното покриване на разходите за сертифициране в ServiceNow, както и годишните актуализации на сертификацията. Това е част от дългосрочната стратегия на DSS за подобряване на представянето на служителите и ускоряване на кариерното им развитие.

В заключение, обучението и сертифицирането по ServiceNow добавят стойност за нашата компания. Инвестираме в хората си, които подобряват уменията и знанията си и правят DSS по-привлекателна компания както за клиентите, така и за бъдещите кадри.

Сподели:

Може да харесате също:

ServiceNow CSM
6 октомври 20254 мин. време за четене

Усъвършенстване на клиентското изживяване със ServiceNow CSM и възходът на общностите

Разберете как ServiceNow CSM подобрява клиентското изживяване чрез самообслужване, клиентски общности и интелигентна поддръжка.
ServiceNow-Service-Portal
26 септември 20253 мин. време за четене

Всичко, което трябва да знаете за ServiceNow Service Portal

ServiceNow Service Portal подобрява корпоративните услуги чрез самообслужване, автоматизация и модерно дигитално изживяване за служителите.