Case study: Developing a Custom Service Portal in ServiceNow®

10 май 2023 / 3 мин. време за четене

Разработване на персонализиран портал за услуги (Service Portal) в ServiceNow

null

Вътрешните екипи на известна корпорация се сблъскали с редица предизвикателства, свързани с остарелия си портал за услуги. Те осъзнали нуждата от нова, персонализирана и удобна за ползване платформа, която да предоставя изключително клиентско изживяване на всички потребители. В следствие на това компанията се обърна за съдействие към DSS при изграждането на нов портал за услуги, за да отговори на специфичните изисквания. И ние им предоставихме точно това, от което те се нуждаеха.

Предизвикателства

Създаването на изцяло нов портал за услуги беше трудна задача, която изискваше продължително планиране, проектиране и разработка. По време на проекта се сблъскахме с редица предизвикателства, включително:

  1. Индивидуален дизайн: Клиентът се нуждаеше от изключително персонализирано решение за своя портал за услуги; затова си сътрудничихме с дизайнерите, за да гарантираме, че дизайнът съответства на бранд насоките и предлага основните функционалности.
  2. Портал за услуги: Нашият клиент поиска създаването на портал за услуги, който използва AngularJS. Дори при сложността на този фреймуърк наш приоритет беше да гарантираме, че кодът е скалируем и лесен за поддръжка.
  3. Библиотеки на трети страни: Трябваше да интегрираме няколко библиотеки на JavaScript като AG-Grid, ConcreteJS и Angular Gauge, които добавиха още едно ниво на сложност към проекта.
  4. Динамични форми: Клиентът се нуждаеше от персонализиран формуляр с динамично съдържание, което да се променя в зависимост от въведените от потребителя данни. Трябваше да гарантираме, че формулярът е изключително адаптивен и осигурява на потребителя гладко изживяване.
  5. Отзивчив дизайн: Друго предизвикателство, с което се сблъскахме по време на разработването на портала за услуги, беше да осигурим адаптивен дизайн за различните устройства и размери на екран.

Заключение

Създаването на персонализиран портал за услуги в ServiceNow с помощта на AngularJS и адаптивен дизайн, чрез същевременната интегрирация на библиотеки от трети страни и динамични формуляри, беше свързано с различни трудности, които изискваха щателно планиране и изпълнение. Порталът обхваща както ITSM (управление на ИТ услугите), така и ITBM (управление на ИТ бизнеса).

ITSM включва проектирането, предоставянето, управлението и поддръжката на ИТ услуги, за да се отговори на нуждите на организацията, докато ITBM се фокусира върху съгласуването на ИТ стратегиите с бизнес целите и задачите. Разработеният от нас портал за услуги е насочен и към двете области, като предоставя на служителите централизирано място за достъп до ИТ услуги и решения, подобрявайки тяхната продуктивност и удовлетвореност.

Работейки в тясно сътрудничество с екипа на клиента, ние идентифицирахме и приоритизирахме ключовите изисквания за портала. Нашето решение беше адаптирано, за да отговори на специфичните им нужди, в резултат на което беше създаден портал за услуги, който е изключително ефективен. Този портал даде възможност на служителите на клиента да имат ефикасен и ефективен достъп до ИТ услуги и ресурси, като повиши тяхната продуктивност.

Проектът за създаване на персонализиран портал за услуги в ServiceNow с AngularJS, адаптивен дизайн и библиотеки на трети страни беше предизвикателен, но в крайна сметка мнгоо удовлетворяващ. Използвахме своя опит и работихме в сътрудничество с всички екипи, за да интегрираме принципите на ITSM и ITBM и да предоставим персонализирано решение, което да отговаря на изискванията на клиента. Усилията ни доведоха до подобряване на продуктивността и удовлетвореността на служителите на корпорацията и отговориха на техните бизнес цели и задачи.

Сподели:

Може да харесате също:

null
14 юни 20246 мин. време за четене

DSS става официален партньор на ServiceNow

DSS официално се присъединява към партньорските програми ServiceNow Consulting & Implementation и Build.
null
22 април 20243 мин. време за четене

Case Study: Как ServiceNow решенията на DSS променят управлението на полевите услуги?

Използвайки технологии като ServiceNow и NowMobile, DSS внедри оптимизиран процес за управление на полеви услуги.