DSS Becomes Official ServiceNow Partner

14 юни 2024 / 5 мин. време за четене

DSS става официален партньор на ServiceNow

null

След дългогодишен опит в ServiceNow внедряванията и хилядите часове консултации и разработки, с гордост съобщаваме, че от май 2024 г. DSS официално се присъединява към партньорските програми ServiceNow Consulting & Implementation и Build. Това партньорство ще позволи на DSS да използва своя експертен опит в бранша и обширните си познания по внедряване, за да подпомага предприятията в ускоряването на тяхната дигитална трансформация посредством платформата Now Platform®.  

Обновената партньорска програма на ServiceNow признава и възнаграждава партньорите за тяхната разнообразна експертиза и опит в създаването на възможности, достигането на нови пазари и подпомагането на съвместните клиенти в усилията им за цифрова трансформация. DSS стана "Регистриран партньор" в модулите "Консултиране и внедряване" и "Програма за изграждане". 

Предимства за DSS

Присъединяването към партньорската програма за консултиране и внедряване на ServiceNow предлага множество предимства, включително достъп до най-новите технологии на ServiceNow, обширни ресурси за обучение и подкрепяща общност за сътрудничество. Партньорите се възползват от подобрена видимост в екосистемата на ServiceNow, което може да доведе до увеличаване на бизнес възможностите и доверието. Освен това програмата осигурява цялостна подкрепа за предоставяне на висококачествени услуги по внедряване, подобряване на удовлетвореността на клиентите и стимулирането на бизнес растежа. Партньорите се възползват и от редовните ревюта на растежа на партньорите, които предлагат информация за най-добрите практики, оценки на изпълнението и стратегически насоки.

От друга страна, партньорската ServiceNow програма в Build модула е предназначена за тези, които имат за цел да разработват и разпространяват приложения в ServiceNow магазина. Участниците получават няколко ключови предимства, като например достъп до ServiceNow Partner Portal, инстанции на доставчиците и достъп до Store Publisher Portal. Те също така имат право на сертифициране на приложения и възможности за монетизиране, които могат значително да увеличат пазарния им обхват и потенциала им за приходи. Освен това програмата предлага възможност за участие в инициативата Built On ServiceNow, като предоставя възможности за съвместни инвестиции и излизане на пазара, като по този начин насърчава иновациите и разширяването на бизнеса. Партньорите могат да се възползват от огромната клиентска база и маркетинговите канали на ServiceNow, за да популяризират решенията си, което значително повишава тяхната видимост и потенциал за продажби.

Напредък в програмата

За да преминат към следващото ниво на партньорство със ServiceNow, независимо дали в партньорската програма за консултиране и внедряване, или в партньорската програма за разработване на модули, партньорите трябва да отговарят на конкретни критерии в три основни области: компетентност, възможности и успех за клиента (известни още като 3Cs изисквания за партньорите). 

Компетентност  

  • Сертифицирани ресурси: Увеличаване на броя на акредитираните специалисти. За консултиране и внедряване нивото Elite се изискват 50 основни платформени ресурса, 24 ресурса с акредитации за pre-sales и 25 ресурса със сертификати CIS-X в две продуктови линии или CIS в една продуктова линия с акредитации за доставка. За модула за изграждане, нивото за Advanced Platform изисква поне двама души да завършат съответните сертификати като Certified Application Developer (CAD).

Възможности  

  • Цели за разгръщане и развитие: Изпълнение на специфични изисквания за разгръщане и регистрация на сделки. Elite партньорите в консултиране и внедрясе нуждаят от внедряване в четири или повече продуктови линии и от десет одобрени регистрации на сделки. Advanced партньорите в Build модула трябва да публикуват приложения или интеграции в ServiceNow Store, да постигнат шест одобрени регистрации на сделки и да генерират изходен оборот NNACV над 200 хил. долара.  
  • Обучение и сертифициране: Членовете на екипа трябва да са преминали необходимото обучение и да са получили необходимите сертификати, за да повишат своя опит и възможности за предоставяне на услуги.  

Успех на клиента  

  • Удовлетвореност на клиентите: Постигане и поддържане на високи резултати за удовлетвореност на клиентите. Elite партньорите в консултиране и внедряване трябва да поддържат среден CSAT от 4,2 или повече. 
  • Истории на успеха и отзиви: Elite партньорите в консултиране и внедряване се нуждаят от пет одобрени истории за успеха на клиентите. Advanced партньорите в Build модула се нуждаят от десет клиентски инсталации и пет истории за успеха на клиентите. 

Допълнителни изисквания  

  • Активно членство: Поддържане на активен членски статус в ServiceNow.  
  • Съответствие: Придържане към всички политики и насоки за Compliance, определени от ServiceNow.  

Изпълнението на тези комбинирани критерии за компетентност, възможности и успех на клиентите позволява на партньорите да преминат към по-високи нива на партньорство и да получат достъп до разширени ресурси, поддръжка и бизнес възможности в рамките на екосистемата на ServiceNow.

Какво е ServiceNow®? 

ServiceNow е облачна платформа, създадена, за да помогне на бизнеса да автоматизира работните си процеси, да повиши оперативната ефективност и да рационализира ИТ операциите. Тя може да подобри предоставянето на услуги, да повиши производителността на служителите и да осигури видимост на ИТ операциите. С помощта на ServiceNow организациите могат да вземат решения, базирани на данни, за да оптимизират операциите си и да постигнат по-добри бизнес резултати. Разбирането на настоящите цели и бизнес предизвикателства и превръщането на бизнес целите в технически изисквания обаче е трудна задача. Необходим е експертен опит за внедряване на ServiceNow със съществуващите системи и гарантиране, че платформата ще се превърне в централен център за всички бизнес процеси. Именно тук опитният доставчик на консултантски услуги в ServiceNow е безценен.

ServiceNow консултиране от DSS  

DSS (Digital and Software Solutions) е водеща консултантска компания в областта на ServiceNow с доказан опит в подпомагането на корпорации (като петролни и газови гиганти, телекомуникационни компании, финансови институции и др.) при оптимизирането на техните процеси и работни потоци. Екипът ни от ServiceNow експерти помага при внедряването на всички основни ITSM процеси, като Incident, Problem и Change, както и на по-сложни процеси, включително DevOps, SecOps, ITBM, ITOM и PPM. Нашият експертен опит обхваща изграждане и автоматизиране на работни процеси, Customer Service Management, Employee Service Management, Governance, Risk and Compliance, IT Operations Management, IT Service Management, SecOps, Strategic Portfolio Management, Vulnerability Response и CMDB.  

Нашият подход включва цялостен процес:  

  1. Анализ на техническите изисквания и бизнес предизвикателствата: Разбиране на уникалните нужди и предизвикателства на вашия бизнес.  
  2. Проектиране на цялостна софтуерна архитектура: Създаване на адаптирана архитектура на решението, която е в съответствие с вашите бизнес цели.  
  3. Внедряване на функции и модули на ServiceNow: Внедряване на необходимите функции и модули за подобряване на вашите операции.  
  4. Използване на рамката за автоматизирано тестване на ServiceNow и ръчно тестване: Осигуряване на надеждността и ефективността на внедряването чрез щателно тестване.  
  5. Поддържане на вашите услуги с нулево прекъсване: Осигуряване на непрекъсната поддръжка, за да се гарантира оптимална функционалност на платформата.  

Партнирайки си с DSS, можете да се възползвате от екип от сертифицирани експерти с доказан опит във внедряването на ServiceNow. Ние персонализираме решенията, за да отговарят на специфичните ви бизнес нужди, като предлагаме цялостно обслужване от първоначалното планиране и проектиране до конфигурирането, интеграцията и текущата поддръжка. Нашите решения позволяват безпроблемна интеграция с различни корпоративни системи, създавайки единна екосистема, която подобрява обмена на данни, рационализира операциите и стимулира сътрудничеството. Нашата постоянна поддръжка гарантира, че платформа ServiceNow функционира оптимално. Доверявайки се на опита ни, можете да подобрите оперативната си ефективност с до 50%.  

За повече информация относно консултантските ни ServiceNow услуги и нашия екип от експерти, не се колебайте да се свържете с нас

 

Сподели:

Може да харесате също:

Distribution Revenue Management and Pricing
18 януари 20259 мин. време за четене

ServiceNow цени: Колко струва ServiceNow?

ServiceNow е водеща платформа за автоматизиране на работни потоци и подобряване на бизнес ефективността, но колко струва?
ServiceNow Ecosystem
17 януари 20255 мин. време за четене

Какво е ServiceNow? Как да оптимизирате разходите със ServiceNow

Открийте как ServiceNow рационализира бизнес операциите, осигурява съответствие и оптимизира разходите с мощни инструменти като ITSM, автоматизация и GenAI.